Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog

Σπύρος Κερκύρας

Bar Solutions

Σπύρος Κερκύρας Bar Solutions

article main image

Το σωστό set – up ενός cocktail bar προωθεί τις πωλήσεις μας!

Ο βασικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών, παρέχοντας κερδοφόρα αγαθά και υπηρεσίες.

Ας δούμε πως το σωστό set – up ενός Cocktail Bar και κάποιες τεχνικές προώθησης μπορούν να προσθέσουν υψηλή αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μιας και το  στήσιμο της κάβας μας στο μπαρ αποτελεί το σημαντικότερο εργαλείο πώλησης.

 

Η θέση που δίνουμε σε ένα απόσταγμα κρίνεται από στοιχεία όπως τιμή, σπανιότητα, παλαίωση, δημοτικότητα, το στυλ του μπουκαλιού του και φυσικά το είδος του.

Με στόχο την διευκόλυνση του πελάτη κατά την επιλογή του αλλά και το θέλγητρο που θέλουμε να του προκαλέσουμε, έτσι ώστε να επιλέξει ένα Premium ή Extra Premium απόσταγμα, ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα.

Η υψηλότερη θέση στα ράφια του bar μας, ανήκει στις Premium και Extra Premium  φιάλες. Ο λόγος παραπέμπει στην υψηλή θέση που κρατούν στην ιεραρχία της κατηγορίας τους και προδιαθέτει τον πελάτη που επιθυμεί να γευτεί μια ιδιαίτερη επιλογή.

Κατηγοριοποιούμε τις φιάλες ανά χώρα προέλευσης. Έτσι, με μία σχετική ιστορία, ο bartender, παρέχει στον πελάτη την πληροφορία και προκαλεί τη διάθεση επιλογής, κατευθύνοντας και προωθώντας την πώληση.

Αν έχουμε κάποια συνεργασία, αφιερώνουμε τα ράφια στο ύψος του βλέμματος στις συγκεκριμένες φιάλες και σε επαναλαμβανόμενα ράφια, δηλαδή περισσότερα από ένα, σε οριζόντια πάντοτε διάταξη. Την συγκεκριμένη προώθηση υποστηρίζουν συνήθως συλλεκτικά μπουκάλια, αξεσουάρ, θεματικά στοιχεία σχετικά με το κύριο συστατικό ή τη χώρα προέλευσης ή ειδικές κατασκευές (βιτρίνες) για την τοποθέτηση της φιάλης. Με τον τρόπο αυτό το προϊόν πρυτανεύει στο χώρο και συλλαμβάνει την προσοχή του πελάτη που θα επιλέξει να το γευθεί.

Προωθούμε cocktails του καταλόγου μας, στήνοντας γύρω από τη φιάλη του βασικού αποστάγματος, για παράδειγμα το κρυστάλλινο ποτήρι μέσα στο οποίο το σερβίρουμε, ή μία ασημένια καρφίτσα με την οποία θα σερβίρουμε τις ελιές ή τα κρεμμύδια σε ένα Martini. Με τον τρόπο αυτό προωθούμε την πώληση, προξενώντας στον πελάτη την επιθυμία να το επιλέξει, δελεάζοντάς τον με την ποιότητα των αξεσουάρ.