Η ιδανική χρηστική λίστα κρασιών! Μέρος 4ο
Όλα τα σημεία εστίασης σε ένα μεγάλο η μικρότερο βαθμό επιθυμούν να έχουν μια «χρηστική» λίστα κρασιών τόσο για τους ίδιους όσο και για τους πελάτες τους.
Μια πολύ σημαντική παράμετρος που οδηγεί στη χρηστική ευκολία αυτής της λίστας από την πλευρά του πελάτη είναι η συνολική της «απεικόνιση»
Γενικώς, το πως είναι ταξινομημένα στη λίστα μας τα κρασιά είναι πολύ σημαντικό, γιατί έτσι ο πελάτης μας μπορεί να περιηγηθεί εύκολα και ευχάριστα χωρίς να μπερδεύεται και να ταλαιπωρείται
Για κάθε εύρος λίστας κρασιών (μικρή η μεγάλη) είναι αναγκαίο να ταξινομήσουμε τα κρασιά μας.
Η πιο συνηθισμένη και «βολική» αν θέλετε προς τον πελάτη απεικόνιση είναι να ξεκινάμε από τα Αφρώδη κρασιά να συνεχίζουμε με τα Λευκά, Ροζέ, Κόκκινα και να καταλήγουμε με τα Γλυκά και Ενισχυμένα
Εάν η λίστα μας αποτελείται από αρκετά μεγάλο αριθμό κρασιών και οι επιλογές μας καλύπτουν αρκετές περιοχές της χώρας τότε καλό είναι κάτω από τις κεντρικές κατηγορίες (Αφρώδη, Λευκά, Ροζέ, Κόκκινα, Γλυκά & Ενισχυμένα) να υπάρχει υποκατηγορία η οποία να αναφέρει τη Ζώνη-Περιοχή και ακολούθως να αναφέρονται σε αυτή την υποκατηγορία τα κρασιά που προέρχονται από τη συγκεκριμένη περιοχή.
Στην περίπτωση που οι επιλογές των κρασιών της λίστας μας συμπεριλαμβάνουν και κρασιά από τον Διεθνή αμπελώνα, τότε καλό είναι κάτω από την κάθε γενική κατηγορία (Αφρώδη, Λευκά, Ροζέ, Κόκκινα, Γλυκά & Ενισχυμένα) η ταξινόμηση να ξεκινάει από τη χώρα, να ακολουθούν οι περιοχές της χώρας και ακολούθως τα κρασιά που προέρχονται από την κάθε συγκεκριμένη περιοχή. Σαφώς για την κάθε κύρια κατηγορία (Αφρώδη, Λευκά, Ροζέ, Κόκκινα, Γλυκά & Ενισχυμένα) ξεκινάμε από την Ελλάδα και τις περιοχές της.
‘Έτσι η συνολική μας απεικόνιση «χτίζεται» κατανοητά για τον πελάτη μας κατηγοριοποιώντας τα κρασιά κατά Χρώμα, Χώρα και Περιοχή.