H εστίαση αναδιαμορφώνεται: Νέες προτεραιότητες, νέα κανάλια διανομής, νέοι τρόποι επικοινωνίας!
9/13/2020
Το κοινό επιλέγει περισσότερο πλέον (και θα συνεχίσει) να παραγγέλνει delivery χρησιμοποιώντας διαδικτυακές εφαρμογές. Επίσης, πολλοί είναι εκείνοι που είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν από τα αγαπημένα τους εστιατόρια, επιλεγμένα είδη παντοπωλείου και προϊόντα που παράγουν τα ίδια τα εστιατόρια.
Πως θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν την τάση αυτή τα εστιατόρια:
- Οργάνωση υπηρεσιών delivery εντάσσοντας και νέες κατηγορίες στο προσφερόμενο menu (πχ. σνακ και είδη πρωινού)
- Ανάληψη εξειδικευμένων μέτρων ασφάλειας και υγιεινής (πχ. ειδικός χώρος αναμονής για τους διανομείς, ανέπαφη πολιτική χρέωσης, ασφαλείς συσκευασίες και είδη σερβιρίσματος)
- Δημιουργία ενός μικρού shop in a shop παντοπωλείου που θα διαθέτει επιλεγμένα προϊόντα (πχ. deli, μυρωδικά, αλλείματα ή σάλτσες που παράγει το εστιατόριο και χρησιμοποιεί στις συνταγές του, τοπικά εποχικά προϊόντα). Τα προϊόντα αυτά θα μπορούν να τα προμηθευτούν οι καταναλωτές επιτόπου ή μέσω υπηρεσιών delivery.
Η προσαρμοστικότητα είναι επιτακτική στη νέα εποχή και θα επιβραβεύσει όσους μπουν στο δρόμο της εξέλιξης τη σωστή στιγμή.