Η εστίαση αναδιαμορφώνεται: νέες ανάγκες, νέες υπηρεσίες!
Το πρόσφατο άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης αποκάλυψε μια νέα πραγματικότητα όχι μόνο ως προς τα μέτρα που πρέπει να τηρηθούν, αλλά και ως προς τη νέα εμπειρία που θα προσφέρεται και τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές που θα διαμορφωθούν.
H απλότητα στο φαγητό είναι πιο σημαντική από ποτέ και η «συμπεριφορά» των σημείων εστίασης μπαίνει στο επίκεντρο.
Οι παρούσες ανάγκες επιτάσσουν τη δημιουργία νέων υπηρεσιών με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών αλλά και τη βιωσιμότητα των σημείων εστίασης.
Ας δούμε πως μπορεί να διαμορφωθεί το μενού.
- Δημιουργία επιλεγμένου μενού στη θέση του à la carte. Οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε συγκεκριμένα προσχεδιασμένα μενού και το κατάστημα θα ελέγχει καλύτερα τις προμήθειες, το χρόνο προετοιμασίας και παραγωγής καθώς και τη φύρα του.·
- Επέκταση του μενού με την προσθήκη νέων κατηγοριών. Επανασχεδιασμός έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις νέες ανάγκες του κοινού (dine in, take out, delivery) και να αποτυπώνει τις νέες περιστάσεις κατανάλωσης ώστε να δίνει κίνητρο για πωλήσεις καθόλη τη διάρκεια λειτουργίας του χώρου εστίασης.
- Ψηφιοποίηση του καταλόγου με στόχο την ανάγνωση του από το κινητό μέσω QR code, που αποτελεί το νέο ασφαλή τρόπο για παραγγελία.
Κάθε επιχείρηση έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες και το μενού θα πρέπει να διαμορφωθεί με βάση αυτά. Επιλέξτε λύσεις που ανταποκρίνονται στις δικές σας ανάγκες και τους στόχους κερδοφορίας ενώ παράλληλα χτίζουν πιστότητα με το κοινό σας.