Μπακάλικο για πολλούς και καλούς! Καλομάθετε σωστά τους πελάτες σας.
Ο πελάτης μετατρέπεται σε καλό και τακτικό πελάτη, όταν λαμβάνει την απαραίτητη προσοχή από τον επαγγελματία. Με τις παρακάτω τακτικές σίγουρα θα καταφέρετε να καλομάθετε τους πελάτες σας και να ξεχωρίσετε...
Πάνω απ’ όλα ειλικρίνεια
Ο πελάτης αναγνωρίζει, παραδέχεται και προτιμά ξανά και ξανά τον επαγγελματία που νοιάζεται για το συμφέρον του.
Δημιουργήστε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, αρνηθείτε να τους δώσετε κάποιο προϊόν ή συμβουλεύεστε τους να πάρουν κάποιο άλλο, αν κρίνετε πως δε θα τους ικανοποιήσει αρκετά. Η ειλικρίνεια είναι η μέγιστη απόδειξη ότι νοιάζεστε για εκείνους έμπρακτα και δεν αποσκοπείτε μόνο στο κέρδος.
Ενδιαφέρουσες προτάσεις από εσάς ή το προσωπικό σας
Ενδιαφερθείτε για αυτό που χρειάζονται και δώσε τους πολύτιμες συμβουλές. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης ενδιαφέρεται να βρει προϊόντα για το μενού του κυριακάτικου τραπεζιού ή μια ιδιαίτερη περίσταση, συμβουλέψτε τον σωστά και δώστε τους εναλλακτικές και προτάσεις για την απόλυτη επιτυχία. Το να δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε για το καλό των πελατών είναι πάντα ένα συν στην επικοινωνία της επιχείρησή σας.
Πακέτα έκτακτης ανάγκης
Ετοιμάστε πακέτα με προϊόντα σας, για περιστάσεις πχ Αγίου Βαλεντίνου, Πάσχα, Χριστούγεννα κ.α και δώστε έτοιμες λύσεις στους πελάτες σας. Έτσι, τους βοηθάτε να κερδίσουν χρόνο προετοιμασίας και καταφέρνετε να είστε η λύση που προτιμούν σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Χαμόγελο και ευγένεια
Το χαμόγελο και η ευγένεια είναι ο διπλός συνδυασμός της επιτυχίας για τον επαγγελματία. Μια καλοσυνάτη συμπεριφορά δύσκολα παρακάμπτεται και μαζί με την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρετε αποτελούν την καλύτερη αφορμή για την από στόμα σε στόμα διαφήμιση! Δημιουργήστε στους πελάτες σας την ανάγκη να σας διαφημίσουν μόνοι τους στο περίγυρό τους.